Vrátenie a reklamácie

Vrátenie alebo reklamácia? S nami sa to dá vyriešiť bez problémov.

Zakúpený tovar nesedí alebo nevyhovuje? Do 14 dní od zakúpenia.

Stačí vyplniť tento formulár. Stiahnuť


Zakúpený tovar nefunguje? Do 14 dní od zakúpenia.

Stačí vyplniť tento formulár. Stiahnuť


Zakúpený tovar nefunguje? Viac ako 14 dní po zakúpení.

Stačí vyplniť tento formulár. Stiahnuť


Prišiel tovar poškodený?

Prevzali ste ho od kuriéra?

Ak nie, vyriešime to za vás a pošleme vám nový tovar.

Ak áno, musíte to okamžite nahlásiť dopravcovi. Najneskôr však do 2 kalendárnych dní. Upozornenie: Prevzatím tovaru od prepravcu a podpisom potvrdzujete, že tovar preberáte nepoškodený. Ak zásielka vykazuje známky poškodenia, dopravca je povinný spísať zápis o poškodení zásielky, ak nie je priložený alebo podpísaný, takúto zásielku neprevezmite.


Poslali sme nesprávny tovar alebo v objednávke niečo chýba?

Dajte nám prosím vedieť na kontaktný e-mail info@iocel.sk a my to čo najskôr vyriešime a opravíme.


Máte inú otázku, ktorú ste tu nenašli?

Ideálne napíšte na adresu:info@iocel.sk, alebo zavolajte na 0951732409.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie